قیمت واش بتن مازندران

قیمت واش بتن مازندران

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع قیمت واش بتن مازندران بپردازیم. یکی از فاکتورهای مهم در دکوراسیون و زیباسازی فضای داخلی از قبیل منازل، ادارات و اماکن تجاری و همچنین فضاهای خارجی مانند فضای شهری، پیاده روها، پارک ها و میدان ها، طراحی و ساخت کفپوش های مناسب فضای منطقه است. می توان به جرأت گفت که دیگر استفاده از روش های سنتی مانند آسفالت، سوای اینکه دیگر خسته کننده و ملال آور شده است. با توجه به بالا رفتن سطح استانداردهای زیست محیطی دیگر پیاده سازی اینگونه طرح ها کار معقولی به نظر نمی رسد.

قیمت واش بتن مازندران
قیمت واش بتن مازندران

از طرفی نمیتوان نقش ترکیب و دکوراسیون فضاهای مذکور را در آرامش و سلامت روح و روان افراد جامعه نادیده گرفت و از طرفی وقتی این قضیه در جذب مشتری و یا حفظ پرستیژ کاری خودنمایی می کند. بی شک نمیتوان از کنار آن به سادگی گذشت. همچنین طرح فوق باید به لحاظ اقتصادی هم توجیح پذیر باشد و در کنار قیمت مناسب باید جهت بالا بردن استقامت و دوام محصول نهایی از متریال استاندارد و مناسب نیز استفاده شود که بدیهی است که این مهم در دکراسیون فضاهای شهری بیشتر نمود می کند. در کل باید گفت که در دکراسیون فضاهای چه داخلی و چه خارجی باید چهار فاکتور مهم و اساسی زیبایی، کیفیت، هزینه پایین، سازگاری با محیط زیست را در نظر داشته باشیم.

بیایید با هم محیطی مانند یک پیاده رو را تصور کنیم، برای پوشش کف آن می توان از چه متریال و دکراسیونی استفاده کرد؟

اجرای کدام طرح هم زیبایی هم قیمت مناسب و هم نصب و بهره برداری آسان و همچنین با محیط زیست سازگاز است؟

برای انتخاب بهترین گزینه بهتر است به سوالاتی که در بالا مطرح شد پاسخ دهیم!

از چه متریالی می توان برای زیباسازی کف یک خیابان استفاده نمود؟

اولین ماده و کم هزینه ترین ماده سنگ زیزه است.

سنگ ریزه

این ماده به وفور در همه جا یافت می شود و همچنین به لحاظ اقتصادی هم کمترین هزینه را در بر دارد. همچنین نه به سفتی و سختی بتن و آسفالت است و نه به نرمی و آسیب پذیری چمن، نکته ای دیگری که دارد این است که به دلیل نفوذ آب به به آن از جاری شدن سیلاب های سطحی نیز جلوگیری می کند! استفاده از سنگ ریزه گزینه ای مناسب به نظر می رسد ولی برای استفاده معلولین چطور؟

مطمئناً آن ها هم حق برابر با سایر افراد دارند و صد درصد در هنگام عبور و مرور دچار مشکل می شوند. همچنین اگر مشکل برف روبی را نیز به آن اضافه کنیم می بینیم زیاد گزینه مناسبی به نظر نمی رسد.

گزینه بعدی استفاده از آجر است، آجر یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که در انواع سیمانی، رسی و آهکی موجود است. این کف پوش ها ظاهری سخت و خشن دارند ولی خوب همان قدر هم مستحکم هستند ولی در هنگامی که در شهر قرار بر ایجاد تغییرات باشد اصولا حفاری این گونه مصالح کاری دشوار و پر هزینه است به علاوه که این گزینه فاکتور زیبایی را در خود ندارد و از لیست گزینه های ما حذف می گردد.

تخته چوب

گزینه بعدی تخته چوب می باشد، گرچه این گزینه نمره زیبایی و سبکی خوبی را از ما دریافت می کند اما نمی توان رو دوام آن حساب باز کرد، همچنین به لحاظ حفظ محیط زیست هم تهیه این گونه مواد همراه با قطع درختان و آسیب زدن به طبیعت می باشد. پس بهتر است از این گزینه هم صرف نظر کنیم.

گزینه دیگری که به ذهن می رسد بتن آسفالت می باشد. ترکیب آشنایی که تقریباً در کشور ما رکورد بیشترین استفاده را دارد. ترکیبی از قیر و مواد ریز که به آسفالت معروف است. فکر می کنم واضح باشد که این محصول اگر از هر لحاظ خوب باشد به هیچ عنوان نمره زیبایی را از ما دریافت نمی کند

درضمن مطالعات و شواهدی نیز وجود دارد که گویای این مطلب است که آسفالت می تواند مضراتی برای محیط زیست و انسان ها داشته باشد. پس در نتیجه بهتر است از این گزینه هم صرف نظر کرده و گزینه های دیگر را مورد بررسی قرار دهیم.

سنگ ها

سنگ ها هم یکی دیگر از گزینه های ما به حساب می آیند، قطعات سنگ در کنار هم و پر شدن فاصله بین آن ها با رشد گیاهان منظره ای زیبا و آرامش بخش به ما می دهند. استفاده از سنگ گزینه بدی نیست فقط مشکل آن همان نظافت و برف روبی آن است.

تصور کنید که اگر پیاده رو ما در یک خیابان پر رفت آمد باشد چه می شود! حتی ممکن است برای برخی از افرادی که دچار معلولیت می باشند نیز مشکل ایجا کند. پس در نتیجه این گزینه هم گزینه مناسبی به حساب نمی آید.

یکی دیگر از گزینه ها استفاده از ماسه می باشد. ماشه به دلیل ایجاد فضای غیر رسمی و گرمی که دارد بیشتر مناسب محیط بازی کودکان و یا معابری است که سرعت پیاده روی در آن کمتر است می باشد. در واقع با اضافه کردن مشکلاتی مانند همان نظافت و برف روبی به این نتیجه می رسیم که این گزینه هم نمی تواند گزینه مناسبی به شمار آبد.

استفاده از کف پوش های pvc

گزینه بعد استفاده از کف پوش های pvc است. این کف پوش ها دارای زیبایی، تنوع طرح و رنگ، انعطاف بالا و قیمتی مناسب می باشند. اما باید گفت که در مورد دوام و اینکه آیا این محصول مناسب استفاده در پیاده رو می باشد باید گفت که خیر! در واقع این محصول به هیچ عنوان نمی تواند تحمل فشار های فضایی مانند یک پیاده رو را داشته باشد.

اگر بخواهیم بیشتر بررسی کنیم می بینم که ما در پباده روای که پیشتر به آن اشاره شد با فضایی باز مواجه هستیم که همواره شاهد وجود دمای بالا و اشعه های مضر خورشید و از طرفی هم سرما و یخبندان و از طرف دیگر شلوغی و رفت و آمد را به آن اضافه کنیم می بینیم که به هیچ عنوان نمی توانیم به سراغ آن برویم.

گزینه بعدی استفاده از سازه های بتنی مانند واش بتن، موزاییک، مصالح پلیمری می باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد و طبق تجربیات و سایر برآوردها می توان یکی از بهترین سازه ها برای زیباسازی فضای داخلی و خارجی ساختمان ها، و معابر شهری را استفاده از کف پوش های بتنی دانست که یکی از انواع آن واش بتن یا همان بتن شسته است.

 

شما در حال مطالعه مقاله قیمت واش بتن مازندران هستید

انواع واش بتن

  • واش بتن دور درختی
  • واش بتن چراغدار
  • پله
  • جدول
  • موزاییک
  • جوب آب رو
  • طرح پا
  • نما
  • موزاییک حیاطی

و انواع دیگر که بسته به سلیقه و سفارش مشتری قابل انجام است.

انواع واش بتن
انواع واش بتن

موارد استفاده واش بتن چیست؟

همانطور که در قسمت های قبلی نیز اشاره شد، عمدتاً واش بتن در اماکن عمومی و محوطه های خارجی مانند حیاط، پارک ها، پیاده روها، فضای سبز، فضای بین بلوک های ساختمانی، کناره های استخرها و آبگیرها و پارکینگ ها مورد استفاده قرار میگیرد

اما بسته و سلیقه و کاربری استفاده از واش بتن حتی در راه روهای بسته نیز مرسوم است و باید توجه داشت که هر کدام از محیط های مذکور نیازمند طراحی، ترکیب و رنگ بندی ویژه ای دارد که رعایت این مهم میتواند شما در دستیابی به محیطی دلنشین و زیبا یاری کند. ناگفته نماند که این محصول را میتوان با ترکیب با مصالح مشابه دیگر استفاده نمود و بنا بر نیاز و سلیقه چیدمان زیبایی را به وجود آورد.

موارد استفاده واش بتن چیست؟

شما در حال مطالعه مقاله قیمت واش بتن مازندران هستید

مزایای استفاده از واش بتن چیست؟

مزایای استفاده از واش بتن شامل موارد زیر می شوند:

  • ضد حریق بودن
  • تنوع رنگ
  • تنوع طرح
  • تنوع ابعاد
  • مقاوم بودن در برابر یخ زدگی
  • ضد لغزش
  • استحکام بالا و قابلیت تحمل فشار مکانیکی بالا
  • هزینه کم
  • نصب آسان
  • حمل نقل آسان
مزایای استفاده از واش بتن چیست؟
مزایای استفاده از واش بتن چیست؟

اجرای واش بتن به چه صورت می باشد؟

واش بتن هم به نوعی همان مزاییک محسوب می شود و به دو روش خشکه چینی و یا به صورت ملات خیس پیاده سازی کرد و در هنگام کار توجه به نکات زیر ضروری است:

  • قبل از کار باید حتما سطح زیر کار را به خوبی بکوبید تا متراکم شود.
  • هنگام کار میتوان حدود ۵ سانتی متر یا کمتر را به عنوان بند در نظر گرفت، که میتوان این فضا را با سیمان، سنگ، یا حتی چمن پر کرد.
  • نکته ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که به دلیل وجود سطح برجسته در واش بتن به هیچ عنوان نباید بر روی سطح آن دوغاب پاشید زیرا پاک کردن سطح آن بسیار دشوار می باشد.
  • باید توجه داشت که برای تمیز نمودن سطح واش بتن از شوینده های اسیدی و قوی استفاده نشود.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت واش بتن مازندران هستید

بازار فروش واش بتن به چه صورت است؟

به جرات می توان گفت واش بتن به دلیل زیبایی، قیمت مناسب، تنوع در طرح و رنگ، قابلیت تولید به سلیقه مشتری و عمر مناسب بسیار پرطرفدار بوده و بازار بسیار پر رونقی دارد و تقریباً در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد

از این رو اشخاص و سازمان های زیادی همچون شهرداری ها، پیمانکاران، انبوه سازان و مصرف کنندگان شخصی در طیف مشتریان این محصول قرار میگیرند لذا با توجه به موارد فوق سرمایه گذاری در تولید و اجرای واش بتن قطعاً سود مناسبی به همراه خواهد داشت.

بازار فروش واش بتن به چه صورت است؟
بازار فروش واش بتن به چه صورت است؟

شما در حال مطالعه مقاله قیمت واش بتن مازندران هستید

چگونه می توان عمر این کف پوش ها را افزایش داد؟

همانطور که در بالا گفته شد این کف پوش ها دارای ماندگاری و عمر بالایی هستند اما بازهم رعایت نکاتی که در زیر به آن ها اشاره شده می تواند باعث افزایش طول عمر و سلامت بیشتر این کف پوش ها شود. البته ناگفته نماند که بعضی این نکات باید در هنگام نصب و اجرا رعایت شود.

در هنگام نصب باید سطح کار باید کاملا تمیز و عاری از هرگونه گرد و غبار و همچین خلل و فرج باشد. دمای محیط باید بین ۵ تا ۴۵ درجه سانتی گراد باشد در غیر این صورت ممکن است اپوکسی ترک بردارد. نکته بعد در هنگام اجرا باید مواد با دقت و رعایت نسبت ها جدا سازی و مخلوط شوند و در هنگام اجرا هم باید کا با دقت و آهسته اجرا شود.

بعد از اجرا نیز باید حداقل ۲۴ ساعت تا ۳ روز نباید روی آن ها تردد نمود، از کشیدن اشیاء تیز و برنده بر روی سطح کف پوش باید خودداری شود، درست است که این کف پوش ها در برابر اسیدها و مواد قلیایی مقاوم بوده ولی بهتر است که در هنگام تمیز کردن از موارد صابونی استفاده شود.

و به عنوان آخرین نکته از کف پوش های اپوکسی باید گفت انتخاب نصاب این کف پوش ها بسیار مهم است درواقع باید فرد یا شرکتی که برای نصب این کف پوش ها انتخاب می کنید باید از دانش و تجربه و وسواس کاری بالایی برخوردار باشند تا سرمایه و وقت شما بیهوده به هدر نرود.

یکی از گزینه هایی که می توان از آن به عنوان جایگزین برای واش بتن نام برد موزاییک پلیمری است.

موزاییک پلیمری چیست؟

موزاییک های پلیمری هم از خانواده کف پوش های پلیمری به حساب می آیند که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا می شوید.

موزاییک پلیمری درواقع نوعی سنگ مصنوعی است که با ایجاد تغییر در ساختار سیمان و انجام فرآیند پلیمریزاسیون به دست می آید. لازم به ذکر است که موزاییک بدست آمده از این روش دارای مقاومت حدوداً دو برابر موزاییک های معمولی و سازه های بتنی بوده و می توان گفت که به لحاظ استحکام و مقاومت از بسیاری از سنگ های موجود در طبیعیت کمی ندارد.

نکته ای که در این موزاییک خودنمایی می کند تحمل سرما( در حدود ۵۰ درجه زیر صفر) و اصل نفوذ ناپذیری آب در آن (کمتر از ۳ درصد) که از آن یک محصول ایده آل ساخته و باعث شده که به سرعت جایگزین سنگ های طبیعی و خیلی دیگر از محصولات از این دست شود و میتوان از آن با خیال راحت در شرایط یخبندان و سرما استفاده نمود.

نکته ی دیگری که در این محصول به چشم می خورد این است که رنگ های استفاده شده در این موزاییک ها از نوع معدنی و عمقی بوده و همین امر باعث دوام و مقاومت بیشتر این موزاییک در برابر عوامل طبیعی از جمله اشعه های مضر خورشید شده است.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت واش بتن مازندران هستید

موزاییک های پلیمری از چه موارد ساخته شده اند؟

در بالا دانستیم که موزاییک پلیمری چیست اما ببینیم این محصولات از چه موادی ساخته می شوند. این موزاییک ها عمدتاً از شن، ماسه، سیمان، رنگ دانه های شیمیایی (رنگ های مختلف از قبیل: مشکی، سفید، قرمز، قهوه ای، زرد، سبز و آبی )، رزین سمنت پلاست و آب که با فرآبند پلیمراسیون با تراکم بالا به هم چسبیده شده اند.

البته تولید و مواد اولیه موزاییک های پلیمری دارای استاندارد و گونه های متفاوتی است که پرداختن به آن از حوصله این بحث خارج می باشد.

روش تولید موزاییک پلیمری

فرایند تولید موزاییک پلیمری بدین صورت است که در ابتدا مواد اولیه را در میکسر با هم مخلوط می شوند، در مرحله بعد خمیر بدست آمده را در قالب های از جنس سیلیکون و یا لاستیکی ریخته و پس از اینکه مرحله لرزش را به اتمام رساندند آن ها به گرمخانه منتقل می کنند. در نهایت محصول بدست آمده پس از گذشت ۲۴ ساعت قابل استفاده می باشد.

موزاییک های پلیمری از چه موارد ساخته شده اند؟
موزاییک های پلیمری از چه موارد ساخته شده اند؟

ویژگی های موزاییک های پلیمری

از جمله ویژگی های موزاییک های پلیمری می توان به مقاومت فشاری حدود ۵۸۸۳ تا ۹۸۰۶ نیوتن بر سانتی متر مربع، مقاومت کششی ۵۸۸ تا ۱۴۷۰ نیوتن بر سانتی متر مربع، مقاومت سایشی حدود ۰.۰۳ نیوتن بر سانتی متر مربع، مقاومت دمایی ۵۰۰ cycles، دانسیته حدود ۲۱ نیوتن بر متر مکعب و نرخ جذب آب کمتر از ۳ درصد.

همانطور که اعداد نشان می دهند واضح است که مشخصات فنی موزاییک پلیمری به مراتب بهتر از واش بتن است به عنوان مثال مقاومت فشاری در واش بتن حداکثر به ۳۹۲۲ نیوتن بر سانتی متر مربع می رسد حال آنکه همین عدد در موزاییک پلیمری در حداقل حدود ۵۸۸۳ نیوتن بر سانتی متر مربع می باشد.

ویژگی های موزاییک های پلیمری
ویژگی های موزاییک های پلیمری

مقایسه موزاییک پلیمری با موزاییک معمولی

در این بخش بد نیست کمی هم راجع به موزاییک معمولی توضیح دهیم

شما در حال مطالعه مقاله قیمت واش بتن مازندران هستید

موزاییک معمولی چیست؟

این موزاییک ها قدیمی ترین مصالح ساختمانی بوده و پروسه تولید و مواد اولیه آن نیز نسبت به نمونه های جدید مانند موزاییک پلیمری ساده تر است.

پروسه تولید این گونه موزاییک ها به گونه ای است که پس از مخلوط شدن مواد اولیه ابتدا تا حدی مرطوب شده و سپس با دستگاه پرس هیدرولیک پرس می شوند.

موزاییک معمولی چیست؟
موزاییک معمولی چیست؟

در مقایسه موزاییک های پلیمری با موزاییک های پرسی معمولی می توان گفت که به دلیل استفاده از رنگ دانه های شیمیایی در تولید موزاییک های پلیمری معمولا تنوع رنگ در این گونه موزاییک ها بیشتر از موزاییک های معمولی است زیرا در تولید موزاییک های معمولی از فوق روان کننده ها استفاده نمی شود و در نتیجه امکان مخلوط شدن رنگ دانه ها وجود ندارد و رنگ این موزاییک ها محدود به زرد و قرمز می باشد.

موزاییک معمولی چیست؟
موزاییک معمولی چیست؟

مقاومت کم لایه سطحی

مورد دیگری که در موزاییک های معمولی به چشم می خورد مقاومت کم لایه سطحی آن می باشد که از دلیل آن می توان به استفاده از رنگ دانه های معدنی که باعث کاهش مقاومت سایشی این محصول می گردد اشاره کرد،

به همین دلیل وقتی سطح رویه این موزاییک ها وقتی از بین می رود سطح زیرین نمایان شده و موزاییک عملاً زیبایی خود را از دست می دهد، حال آنکه در موزاییک های پلیمری به دلیل استفاده از رنگ دانه های شیمیایی نه تنها مقاومت سایشی لایه رویه این موزاییک ها کم نشده بلکه بیتشر هم شده و در موزاییک های پلیمری شاهد این مشکل نیستیم!

نکته ی دیگری که باید عنوان کرد این است که در هرچه تراکم در موزاییک بیشتر باشد مقاومت آن در شرایط سخت خصوصا یخبندان بیشتر خواهد بود. در تولید موزاییک های سنتی یا معمولی این تراکم محدود به توان فشار پرس دستگاه پرس هیدرولیک می باشد حال آن که در تولید موزاییک ها پلیمری با افزایش درصد مواد پلیمری می توان به این مهم دست یافت. از همین رو می توان موزاییک های پلیمری را با ضخامت های کم نیز تولید کرد.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت واش بتن مازندران هستید

آیا می توان موزاییک های پلیمری را با واش بتن جایگزین نمود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که ۱۰۰ درصد!

بیایید برگردیم به نکته ای که اول مقاله به آن اشاره شد، چهار اصل زیبایی، کیفیت، هزینه پایین و سازگاری با محیط زیست، شاید اشاره به این نکته لازم باشد که هزینه ی موزاییک های پلیمری به مراتب بیشتر از واش بتن می باشد.

از همین رو این روش با اصولی که ما در ابتدای مقاله به آن ها اشاره کردیم مغایرت دارد و در کل باید گفت که در این مورد تصمیم گیری به عهده طراح و مشتری می باشد که خود با بررسی عوامل مختلف در مورد انتخاب مصالح تصمیم مناسب را اتخاذ نماید و نمی توان گفت که استفاده از موزاییک پلیمری کاری معقولی به نظر نمی رسد ممکن است فضای کاری به لحاظ سیکل دمایی بسیار متغیر باشد در اینجا بی شک بهترین گزینه همان موزاییک پلیمری می باشد.

هزینه واش بتن و عوامل موثر بر قیمت تمام شده چیست؟

قطع به یقین یکی از عواملی باید در انجام فضاسازی مورد بررسی قرار گیرد بحث برآورد هزینه می باشد. هرچند که این روزها در کشور ما به سختی می توان پیش بینی از آینده داشت ولی حداقل می توان با یک دید کلی تا حدودی مسئله را مرتفع نمود.

مسلئه حائز اهمیت این است که نحوه خرید و زمان بندی باید به گونه ای باشد که کمترین ضرر و زیان متوجه پروژه و در نتیجه افراد ذی نفع گردد.

صرف نظر از بحث تغییر دستمزد پرسنل از مهمترین عامل موثر در قیمت تمام شده واش بتن می توان به قیمت مواد اولیه اشاره کرد، لذا با توجه به وابسته بودن هزینه ها به قیمت ارز و نا ثباتی بازار باید در زمانبندی سفارش و خرید، همواره با احیاط عمل شود.

هزینه واش بتن و عوامل موثر بر قیمت تمام شده چیست؟
هزینه واش بتن و عوامل موثر بر قیمت تمام شده چیست؟

شما در حال مطالعه مقاله قیمت واش بتن مازندران هستید

نتیجه گیری

در پایان باید گفت که امروزه توجه به کیفیت و ظاهر نمای ساختمان ها چه منازل شخصی و چه اماکن سازمانی و دولتی و چه معابر عمومی شهری به طور قابل توجهی بیش از پیش افزایش یافته، از طرفی هم با بالا رفتن سطح استاندارد های حفاظت محیط زیست، از سویی دیگر تفاوت و تنوع سلیقه افراد جامعه، باید در ساخت و پیاده سازی هرگونه سازه عمرانی توجه به مواد فوق را مد نظر قرار داد

نتیجه گیری
نتیجه گیری

لذا که با توجه به رقابتی بودن بازار ها اگر شما در این بخش به عنوان تولید کننده یا اجرا کننده، موارد فوق را رعایت نکنید به ناکامی شما و از دست دادن بازار کار، و ورشکستگی شما می انجامد و اگر شما به عنوان مصرف کننده باشید  چه شخصی و چه سازمانی، موارد فوق میتواند در بالا بردن راندمان کاری اعضای خانواده، کارکنان و افراد جامعه تاثیر به سزایی داشته باشد.

پس باید تأکید کرد که توجه به کیفیت کار از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچین نباید از مسائل فنی غافل شد، به عنوان مثال برای کار در یک پیاده رو کشیدن روکش اپوکسی کار معقولی به نظر نمی رسد و باید گفت آن ها بشتر مناسب فضاهای صنعتی و یا منازل می باشند. و همچنین برای استفاده از واش بتن که دارای سطوح برجسته است در منزل باید بیشتر کار را بررسی کرد.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت واش بتن مازندران هستید

مثال

یا اینکه مسائل حفاظتی نیز مد نظر قرار داد مثلاً محصولی که استفاده می کنیم برای اتاق کودکان نیز مناسب باشد و باعث ایجاد مشکل و آسیب دیدگی برای کودکان نشود. به عنوان مثالی دیگر می توان به این اشاره کرد که شما اگر در جایی کار می کنید که مواد اسیدی و فلیایی در آنجا وجود دارد و یا خطر اشتعال و … باید از کف پوشی مناسب این محیط ها استفاده نمود.

در انتخاب دکراسیون برای منازل یا اماکن عمومی میتوان بسته به سلیقه، توان مالی، شرایط فنی، شرایط زیست محیطی، هر کدام از روش های دکراسیون چه کف پوش های بتنی و چه هر روش دیگری را استفاده کرد.

مثال
مثال

در واقع هنر این است که شما با کمترین هزینه بهترین کیفیت و بالاترین راندمان را بدست آورید. هدف ما از بررسی واش بتن، آشنا نمودن مخاطب با کف پوش های بتنی (واش بتن) نحوه ساخت و اجرا بود که امیدوار است این مطلب مثمرثمر واقع شده باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + سیزده =

مقالات مرتبط

لیست کارخانه های موزاییک

برای دریافت لیست قیمت و گاتالوگ به روز محصولات رابین کفپوش می‌توانید با 02188243700 - 09123240232 تماس حاصل فرمایید و یا همین حالا این فرم را تکمیل نمایید موزاییک، در اصطلاح ساختمانی، به یک نوع کف‌ پوش متراکم اشاره دارد که از جمع آوری و ترکیب مواد مختلفی مانند ماسه، سیمان، سنگ‌ دانه، پودر سنگ و آب

ادامه مطلب »
هزینه نصب موزاییک

هزینه موزاییک کاری

برای دریافت لیست قیمت و گاتالوگ به روز محصولات رابین کفپوش می‌توانید با 02188243700 - 09123240232 تماس حاصل فرمایید و یا همین حالا این فرم را تکمیل نمایید موزاییک، یک نوع مصالح ساختمانی است که از ترکیب بتن و مواد معدنی مختلف ساخته می‌ شود. این مصالح به صورت پازلی تولید می‌ شوند و از طریق فشار

ادامه مطلب »
ابعاد موزاییک چقدر است

ابعاد موزاییک

برای دریافت لیست قیمت و گاتالوگ به روز محصولات رابین کفپوش می‌توانید با 02188243700 - 09123240232 تماس حاصل فرمایید و یا همین حالا این فرم را تکمیل نمایید موزاییک یک نوع مصالح ساختمانی است که از ترکیبات مختلف، مانند قطعات سنگی، شیشه‌ای یا مواد معدنی با مخلوط سیمانی یا رزینی تشکیل می‌ شود. موزاییک حاصل را معمولاً

ادامه مطلب »
قیمت هر متر مربع کفپوش بتنی

قیمت هر متر مربع کفپوش بتنی

برای دریافت لیست قیمت و گاتالوگ به روز محصولات رابین کفپوش می‌توانید با 02188243700 - 09123240232 تماس حاصل فرمایید و یا همین حالا این فرم را تکمیل نمایید کفپوش بتنی یک راه حل مطمئن و پایدار برای فضاهای پیاده‌ رو و معابر پر تردد است. با داشتن مقاومت سایشی بالا، این نوع کفپوش به عنوان گزینه‌ای ایده‌

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا
Scroll to Top