روش های نصب کفپوش های بتنی چگونه است؟

نصب کفپوش های بتنی

کف پوش بتنی و همین طور موزاییک پلیمری از بهترین کف پوش های موجود در بازار هستند که با داشتن قیمت مناسب و کیفیت کارکرد عالی، گزینه هایی عالی برای نصب در محوطه های مختلف خواهند بود. یکی از مهم ترین سوالاتی که پرسیده میشود این است که کفپوش های بتنی چگونه نصب میشوند؟ باید بگوییم این کفپوش ها به سه روش اجرا می شوند. ما میخواهیم در این قسمت به این سه روش اجرا نصب کفپوش های بتنی اشاره ای داشته باشیم.

روش های نصب کفپوش های بتنی

بهترین روش های نصب کفپوش های بتنی به شرح زیر هستند:

روش نصب ماله کش فلزی

این یکی از متداول ترین روش های اجزای کفپوش های بتنی است که برای اجرای کار کفپوش بتنی براق بیشتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. برای انجام آن حتما باید افراد کاملا حرفه ای و ماهر عملیات نصب و اجرا را انجام داده و ظریف کاری خاصی نیاز خواهیم داشت.

روش نصب جلا دادن کفپوش های بتنی

در این روش که بسیار شباهت به روش نصب قبلی دارد ، روش هایی برای جلا دادن به کفپوش استفاده میشود که باعث درخشان شدن آن نیز خواهد شد.

روش نصب صیقلی کردن کفپوش های بتنی

این روش برای ایجاد سطحی صاف و صیقلی مورد استفاده قرار میگیرد. در این روش سطوح کفپوش توسط سمباده های صنعتی صیقل داده شده تا به سطحی یکدست و یکنواخت برسد.

پرداخت کار به کفپوش های بتنی

حتما شما هم به دنبال ظاهری دلچسب تر و زیباتر هستید. ما در این قسمت از مقاله برای شما چند نمونه از متریال های کاربردی و مهم را معرفی میکنیم تا با استفاده از آنها در کنار کفپوش های بتنی بتوانید ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز تر به کفپوش های مورد استفاده خود بدهید.

اگر شما هم به ظاهر کار اهمیت میدهید باید بدانید که این کار هزینه بر خواهد بود اما نتیجه آن فوق العاده میشود. استفاده از این نوع متریال ها نمای کار شما را بسیار چشم نواز خواهد کرد.

استفاده از خمیرهای جلا دهنده کفپوش های بتنی

یکی از مواردی که به ظاهر کار شما نمایی بسیار زیبا هدیه میدهد استفاده از خمیرهای جلا دهنده است. این خمیرها بعد از قرار گرفتن بر روی سطح کفپوش به سرعت بر روی آن جذب شده و باعث یکدست شدن سطح بتن ها خواهند شد به همین علت جلوه ای بسیار زیبا بر روی کار شما خواهند داشت. بهتر است در مورد استفاده از این نوع خمیرها حتما قبلا تحقیق کرده و سعی کنید بهترین مورد انتخابی را استفاده و از افراد حاذق در این حوزه کاری مشورت بگیرید.

استفاده از بتن های متخلخل

بتن های متخلخل مخلوطی از بتن ها هستند که هیچ گونه مقدار ماسه ای در ساختار خود ندارند تا ایجاد حفره کند به همین دلیل آب به داخل آن تحت هیچ عنوان نفوذ نخواهد کرد. یکی از گزینه هایی است که هزینه بر خواهد بود اما برای ایجاد جلوه ای متفاوت به ساختمان های صنعتی به کار میرود پس از جایگذاری به سرعت شکل و فرم خود را به دست می آورند. همچنین مقاومت بسیار بالایی خواهند داشت. ظاهری خام و ناهموار که پس از نصب و اجرای کار به صورت بسیار منحصر بفرد عمل خواهند کرد.

استفاده از پودر جلا دهنده در کفپوش های بتنی

اگر به دنبال متریالی قابل دید میگردید باید به شما بگوییم استفاده از پودرهای جلا دهنده گزینه مناسب شماست. این گزینه مناسب برای ساختمان هایی است که به شکل صنعتی طراحی شده و اجرا میشوند. همچنین به دلیل اینکه این محصول در معرض دید قرار دارد فوق العاده جلوه ای چشم نواز و زیبا بر روی کفپوش های بتنی ایجاد می کند. بهترین گزینه و مقرون به صرفه ترین گزینه برای کسانی است که میخواهند با دردسری کمتر زیبایی را به محیط خود هدیه دهند.

نصب کفپوش های بتنی

استفاده از بتن های رنگی

یکی از گران قیمت ترین متریال های موجود در بازار فعلی ، استفاده از بتن های رنگی است. اگر شما به دنبال محیطی سرزنده و شاد هستید میتوانید با صرف هزینه ای بالا ، از بتن های رنگی استفاده کنید. اشتباه نکنید بتن های رنگی با بتن های رنگ آمیزی شده تفاوت های بسیاری دارند. به دلیل به کار رفتن رنگ در بتن های این متریال ظاهری بسیار شاداب و سرزنده به محیط شما وارد میشوند. اما قبل از انجام این کار حتما تحقیقات لازم را به عمل آورید زیرا هزینه این کار بسیار بالا خواهد بود .

استفاده از بتن های رنگ آمیزی شده در کفپوش های بتنی

و اما آخرین جنس معرفی شده ، استفاده از بتن هایی است که رنگ آمیزی شده اند. این گزینه بر پایه رنگ های مصنوعی است و بتن ها در حقیقت پس از ساخت مورد رنگ آمیزی قرار می گیرند که می تواند جلوه به مراتب جذاب تری به ظاهر آن ها بخشیده و این بتن ها را برای نصب در موقعیت های مختلف، فوق العاده مناسب سازد. نسبت به بتن های رنگی دارای قیمت کمتری هستند اما کیفیت کار بتن های رنگی از بتن های رنگ آمیزی شده بسیار بیشتر خواهد بود. مناسب برای کسانی است که به ظاهر محیط اهمیت میدهند اما قیمت متریال برای آنان نیز اهمیت ویژه ای دارد.

کلام آخر

شما چه روش های دیگری در خصوص نصب کفپوش بتنی می شناسید که در بالا به آن ها اشاره نشده باشد؟ این روش ها و تکنیک ها را با ما و دیگر کاربران وبلاگ رابین کفپوش در میان بگذارید. همین طور می توانید این مطلب را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

مقالات مرتبط

لیست کارخانه های موزاییک

برای دریافت لیست قیمت و گاتالوگ به روز محصولات رابین کفپوش می‌توانید با 02188243700 - 09123240232 تماس حاصل فرمایید و یا همین حالا این فرم را تکمیل نمایید موزاییک، در اصطلاح ساختمانی، به یک نوع کف‌ پوش متراکم اشاره دارد که از جمع آوری و ترکیب مواد مختلفی مانند ماسه، سیمان، سنگ‌ دانه، پودر سنگ و آب

ادامه مطلب »
هزینه نصب موزاییک

هزینه موزاییک کاری

برای دریافت لیست قیمت و گاتالوگ به روز محصولات رابین کفپوش می‌توانید با 02188243700 - 09123240232 تماس حاصل فرمایید و یا همین حالا این فرم را تکمیل نمایید موزاییک، یک نوع مصالح ساختمانی است که از ترکیب بتن و مواد معدنی مختلف ساخته می‌ شود. این مصالح به صورت پازلی تولید می‌ شوند و از طریق فشار

ادامه مطلب »
ابعاد موزاییک چقدر است

ابعاد موزاییک

برای دریافت لیست قیمت و گاتالوگ به روز محصولات رابین کفپوش می‌توانید با 02188243700 - 09123240232 تماس حاصل فرمایید و یا همین حالا این فرم را تکمیل نمایید موزاییک یک نوع مصالح ساختمانی است که از ترکیبات مختلف، مانند قطعات سنگی، شیشه‌ای یا مواد معدنی با مخلوط سیمانی یا رزینی تشکیل می‌ شود. موزاییک حاصل را معمولاً

ادامه مطلب »
قیمت هر متر مربع کفپوش بتنی

قیمت هر متر مربع کفپوش بتنی

برای دریافت لیست قیمت و گاتالوگ به روز محصولات رابین کفپوش می‌توانید با 02188243700 - 09123240232 تماس حاصل فرمایید و یا همین حالا این فرم را تکمیل نمایید کفپوش بتنی یک راه حل مطمئن و پایدار برای فضاهای پیاده‌ رو و معابر پر تردد است. با داشتن مقاومت سایشی بالا، این نوع کفپوش به عنوان گزینه‌ای ایده‌

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا
Scroll to Top